czwartek, 19 lutego 2015

Zmiana planów

Trochę zastanawiałam się nad tym czy dodać tego posta. Zmieniamy się i nasze gusta też z wiekiem się zmieniają. Wczoraj pisałam wam, że zmieniłam telefon. No, ale nastąpiła zmiana planów. Oczywiście wyszło na moją korzyść, ale też na korzyść rodziców. Teraz już więc nie mam LG G2 Mini. Powiem wam, że nawet za długo nie trzymałam go w rękach. Nie żałuję bo teraz posiadam HTC Desire 610. Jest naprawdę bardzo dobry, duży i ma wiele wiele więcej możliwość niż mój stary telefon. Nie chcę wyjść na kogoś kto ciągle zmienia telefony (bo kimś takim nie jestem) i nie chcę byście tak mówili. Szczerze mówiąc to jest to dopiero mój drugi telefon. Jeżeli też taki macie możecie napisać o jego innych funcjach których jeszcze nie rozpracowałam.

A teraz przejdźmy do rzeczy. Dzisiaj czekało mnie dość trudne zadanie z tego względu, że jeszcze nigdy SAMA nie gotowałam obiadu. xD Wiem, to mogło wyglądać szokująco, ale nawet mi wyszło. A co jeżeli teraz będę codziennie robić obiad? Nie wytrzymam . . .xD

JULA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz