środa, 25 lutego 2015

Realizacja planów i wielka zmiana!

Boom Clap! Słuchajcie, wczoraj ściągnęłam nowy, niezawodny, lepszy i bardziej zaawansowany program do montowania filmików. Trochę to potrwało, ale sprawdza się świetnie. Właśnie nim będę montować Q&A. Ludziska potrzebuję więcej pytań. Odcinka możecie się spodziewać w sobotę. Do tego czasu musicie wytrzymać.

 A teraz . . . Wiecie co się stało w szkole? No wiem, że nie chcecie słyszeć nic o szkole, ale to ważne. W sumie szkoła to coś ważnego w życiu każdego człowieka. Dzięki niej rozwijamy swoje talenty i zainteresowania. To wszystko takie oficjalne i przez to nienawidzę siebie. Zrozumiałam, że jestem słaba. Zbyt słaba bo boję się być kimś kim chciałabym zawsze być. I to mnie dołuje dlatego wy nie róbcie tego samego co ja. Tracę wszystko bo strach mnie nie motywuje, on mnie dołuje i się pogarszam. Nie chcielibyście być teraz mną. Cały czas stoję przy jednym punkcie i nie ruszam się do przodu. Tkwię w jednym miejscu. Nie mam wystarczająco siły i wiary w siebie . . . #STOP #AND #DO #ANYTHING

Ale tym się nie przejmujmy. Zajmijmy się raczej czymś ciekawszym. Do kin w maju wchodzi druga część PITCH PERFECT. Kocham ten film i chętnie poszłabym obejrzeć to jak najwcześniej, ale chyba mnie nie wpuszczą. Oni już tak mają, czy co? Igrzyska Śmierci w Multikinie były od 16 roku życia a w Heliosie od 12 roku życia. Kaputt.Nie rozumiem ich logiki. A wy idziecie na to do kina? Jak wam się podobała pierwsza część? Według mnie super.                                                   JULA
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz