piątek, 13 lutego 2015

By The Grace of God

24Lutego jest w Krakowie koncert Katy Perry. Jest moją ulubioną piosenkarką ale chyba będę musiała obejrzeć jej koncert na You Tube . Wiem, że tak być musiało bo nic nie dzieje się samo, ale przeczytajcie moje wypracowanie na temat:

,,Dlaczego to Ty powinieneś wygrać bilety na koncert Katy Perry?"

Każdy z nas ma jakieś marzenia ukryte gdzieś głęboko w sobie. Moim jest zdobycie biletu na koncert ulubionej piosenkarki. Wiecie co zawsze pomaga mi kiedy jest mi źle? Muzyka Katy Perry. Ilekroć zastanawiam się dlaczego tak jest wybucham śmiechem. Uwielbiam ją. Jest sobą i robi to co kocha, nie zastanawiając się co pomyślą o tym inni. Jest taką osobą jaką ja chciałabym być ale zawsze brakowało mi odwagi i wiary w siebie.Oglądam każdy jej teledysk po tysiąc razy i staram się ciągle poszerzać wiedzę na temat jej życia i kariery. A kiedy słyszę ją w radiu serce zaczyna mi bić szybciej i stoję jak kołek wpatrując się w pustą przestrzeń przed sobą ze łzami wzruszenia w oczach. Jej piosenki sprawiają, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech i już nic więcej się nie liczy. Jestem tylko ja i jej muzyka docierająca do moich uszu tak dokładnie jak zakazy i nakazy dotyczące mojego życia. To dzięki niej wciąż chcę się zmieniać na lepsze i podnoszę się po każdym upadku. Wiem, jestem zwyczajną, młodą dziewczyną z bujną wyobraźnią ale jeżeli byłoby to możliwe to zrobiłabym wszystko żeby móc ujrzeć ją chodź raz na żywo.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz