poniedziałek, 16 lutego 2015

Zaraz zwariuję!

Nie mogę wyjść na dwór, nie mogę normalnie mówić.
 Dlaczego to się stało tak z dnia na dzień?
 Nie wiem jeszcze czy jestem chora. Dłonie mi drętwieją,
 głos zastyga w gardle a kark oblewają zimne poty.
 Na dodatek dostałam piątkę ze sprawdzianu!                                                     
 Szlak, liczyłam na szóstkę ale piątkę jakoś przeboleję. xD
   Dobrze, że dzisiaj mało było zadane. Trochę mi się upiekło bo nie było mnie na matmie i pani mnie nie zapytała ale teraz za to siedzę w domu i czekam aż pójdę do lekarza. Ile razy w roku zdarza wam się chorować? Mi bardzo rzadko, ale kiedy już choroba mnie dopadnie to nie chce odejść. Powoli wciąga mnie do środka i jestem już całkiem bezbronna.Z nudów obejrzałam wszystkie części Zmierzchu.
 Nawet nie wiecie jak fajnie pooglądać filmy które 
kiedyś były dla ciebie ,,złe" lecz takie fascynujące.
 Zdążyłam też obejrzeć film ,,Więzień Labiryntu"
 i bardzo mi się spodobał. Jednak prawda jest taka, że nie obejrzałabym go gdyby Sara o nim nie napisała w poście. Naprawdę mi się spodobał i czekam na kolejną część z zapartym tchem w piersiach. Poza tym mam teraz dla was więcej czasu . . . Postaram się dodać dzisiaj jeszcze jednego posta. Będę wam zatruwać głowę swoim użalaniem się nad życiem śmiertelnika. Tylko nie zwariujcie tak jak ja! :D

A tak dla śmiechu . . .Duet ReZi i Marsterczułek!


A poza tym to też warto obejrzeć ten wywiad. Spoko sprawa . . . I w ogóle! :)


 JULA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz