poniedziałek, 23 lutego 2015

Wiosenne porządki?

Odkurzacz, ścierka, mop! To trzy najważniejsze rzeczy które przydadzą Ci się przy sprzątaniu pokoju. Dzisiaj powiedziałam sobie już dość. Nie będę spać w takim bałaganie. No i rzeczywiście posprzątałam. Jeżeli wy też zbieracie się bardzo długo do kupy aby posprzątać to mówię wam, że warto. Wiedzieliście, że ja tak naprawdę wcale nie straciłam podkoszulki tylko wpadła pod łóżko? XD Byłam po prostu w szoku. No, ale teraz przynajmniej nie oddycham kurzem i mogę poczytać w spokoju NIEZGODNĄ. Ostatnio w ogóle nie miałam czasu żeby czytać. A jeszcze trzeba przeczytać Szatana z Siódmej Klasy. God , jak ja to zrobię? Chociaż nie, spoko, zrobię to. Dam wam dobry przykład.  Poza tym sprawdzian z lektury jest 9 marca. A wiecie co jest 9 marca? ZAWODY!! Się jaram. W końcu to już nie jest liga tylko powiat. Trzymajcie kciuki bo naprawdę to nam się przyda.

Ostatnio mam jazdę na słuchanie piosenki ,,Eyes On Fire" . Bardzo przyjemnie jej się słucha. Piosenka jest momentami spokojna a czasem trochę szybsza i wtedy słychać gitarę *-*. Boże, dzisiaj nie było muzyki. Jednak ja bardzo dobrze rozumiem panią od polskiego. Tak, rzeczywiście to tylko miesiąc do egzaminu. Co to będzie? Czy zdam? He he . Przypomniała mi się pewna rozmowa.

Ja: A jak będę mieć zero punktów to i tak zdam?
Ola: Tak.
Ja: Skąd wiesz?
Kamila: Bo Ola tyle miała i zdała. (Śmiech)

"Eyes on fire"



Daję łapkę w górę tej rozmowie. Rozwaliła mnie prawie tak samo jak : ,,Obserwejszyn of de ptejszyn" XD
Poza tym co u was? Jak wam idzie w szkole? Ja dzisiaj napisałam 2 próbne egzaminy i jeden sprawdzian z ćwiczeniówki. Nie pisałabym tyle gdybym w tamtym tygodniu była w szkole no, ale nie mogłam bo byłam zajęta umieraniem. Doszły mnie słuchy, że Sara teraz też jest chora i nie będzie chodzić do szkoły, ale jej to w niczym nie grozi bo ona jest mądra. .  :D Cześć. :3
JULA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz