środa, 18 lutego 2015

Jestem chora - zaraz zwariuje ;(

Hej.Co tam u was? U mnie chyba gorzej już być nie mogło. Dziś i wczoraj nie byłam w szkole. Jestem chora. To chyba przeziębienie, ale nie jestem do końca pewna. :(  Siedzę w domu dopiero 2 dni a czuję się  jakbym siedziała 2 miesiące... Jest tu tak nudno i ciągle spać mi się chce. Nawet teraz gdy piszę posta leże na łóżku i oczy mi się same zamykają. Gdy nie chodziłam do szkoły ominął mnie próbny sprawdzian z matematyki. Dziś dowiedziałam się, że bardzo źle poszedł. Jednym słowem mówiąc OBLALIŚMY. Ja już wolę nie wiedzieć jak ja go napiszę. Zresztą może się okazać, że dla mnie będzie prosty i napiszę go przyzwoicie. Jutro już idę do szkoły. Dziwię się sobie, ale chcę już tam wrócić. Będzie jutro w naszej klasie o jedną osobę więcej. Dziś było 11/22 osoby. Jutro 12, ale dużo... Mrs Boładź 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz