niedziela, 15 lutego 2015

Podobno . . .

Czytałam dziś w internecie wiadomości
 (choć to do mnie nie podobne) i wyszła                                                                     
 trochę głupia sprawa. Nie wiem czemu,
 ale wszędzie piszą o Rosji która ,,torturuje"
 Ukrainę, o tym, że miało nastąpić zawieszenie
broni i o innych głupich, politycznych rzeczach
 które mnie nie interesują i nigdy nie będą prawdą. Ale wiecie co jest naprawdę dziwne? To, że oni nadal nie uświadamiają sobie jakie straszne rzeczy robią. Czy skutki II wojny światowej niczego ich nie nauczyły? Nie wiem bo możliwe, że nie ale później może być jeszcze tylko gorzej. Wolę się tym nie przejmować. Powiem wam, że
mam te swoje kilkanaście lat i pewnie jeszcze
 masa rzeczy przede mną, ale czuję się jakbym stała w miejscu. Codziennie robię te same rzeczy. Szkoła jest obowiązkowa, to rozumiem. Jednak trochę mi się już nudzi. A wy chcielibyście siedzieć całe życie w jednym miejscu i oglądać sukcesy innych wmawiając sobie, że to właśnie moglibyście być wy? Jest książka o nastolatkach którzy są Niezgodni . Nie pasują do niczego. I co im z tego? Zamówiłam tą książkę i w poniedziałek lub wtorek się dowiem co dalej. Czy to nie jest coś takiego jak Igrzyska Śmierci? Pamiętam kiedy to czytałam. Powrót do wspomnień nie zawsze jest fajny aczkolwiek ciekawy. Tak jak Igrzyska Śmierci. Niesprawiedliwość, brak możliwości wyboru, krwawa i zacięta walka oraz bystrość i determinacja. Dobrze mi się czytało tą książkę. Czy z Niezgodną będzie tak samo? Jeżeli czytaliście Niezgodną to możecie napisać jakie są wasze wrażenia. 

PS. Dzisiaj mam taką jazdę na słuchanie piosenek z bajek. Macie tutaj kilka:

1.

2.
3.
4.
5.

Pamiętam kiedy byłam mała i oglądałam te bajki. . . Bitch Please! Ja nadal je oglądam :D
JULA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz