czwartek, 26 lutego 2015

Ale branie!

No szczerze to muszę wam powiedzieć, że nasz blog ostatnio stał się bardzo popularny. Wiadomo, że zawsze w porównaniu z innymi blogerkami to będzie mało, ale i tak jestem z nas zadowolona. Niestety dzisiaj się nie będę szczycić blogiem a napiszę trochę o Katy Perry. Pisałam wam kiedyś, że jest to moja idolka i pragnę być kiedyś taka jak ona. Wzięłam udział w konkursie gdzie można było wygrać bilety. Szkoda, że nie pojechałam na koncert w Krakowie 24.02. Obejrzałam za to wszystko na You Tube i chciało mi się płakać. Naprawdę mam czego żałować. Ale wiecie co mnie podtrzymuje na duchu? To, że ona kiedyś jeszcze wróci do Polski by koncertować. Jutro zaśpiewa chyba na Słowacji.Jeżeli wy byliście to pewnie było super, no nie? Eh . . . Następnym razem już pojadę, a wy trzymajcie kciuki by to wypaliło. :D                                                                                                     JULA

 









2 komentarze: