środa, 4 lutego 2015

Przeczytałam całą serię książek ,,Szeptem''. Co ja mam teraz robić?

Troszkę, ale to tylko troszkę się nudzę.
 Natomiast jestem bardzo, bardzo zdziwiona. Tik Tok
 i czas mi ucieka a ja nie wiem o co chodzi z tymi książkami. No bo w końcu zostały stworzone by je czytać  . . . Owszem ale . . .
 Ktoś kto wymyślił książki nie przemyślał tego co się stanie później z czytelnikiem. Teraz jestem jak w transie i mam wrażenie, że jutro po szkole znów będę kończyć tą książkę. A wy tak macie, że nie wiecie co ze sobą zrobić po przeczytaniu książki?
Może zacznę po prostu kolejną . . .A co jak zapomnę? Postałabym teraz w miejscu i pomyślała. Nie chcę zapomnieć.
 Nie chcę zapomnieć tego co się wydarzyło w tej książce. Tak samo było z Kronikami Obdarzonych. A jednak powoli pamięć o nich mi się rozmywa.
 I czy to moja wina, że wszystko dzieje się tak szybko jak tłukąca się szklanka? Już sama nie wiem. Ale chcę żyć w przekonaniu, że nigdy nie zapomnę o książkach które tak mi się spodobały. 


JULA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz