środa, 11 lutego 2015

1 punkt świadczy o mnie...

Hej. Co tam u was? U mnie koszmarnie źle... Dzisiaj na Polskim pani oddawała próbne sprawdziany. Co dostałam??? Oczywiście jak zwykle 4. A co jest najgorsze, że zabrakło mi jednego punktu do 5. Zresztą nie tylko mi, ale też Julce. Wkurzona jest tak jak ja.Zmieńmy temat. Dzisiaj na w-f zamiast trenować przed zawodami i grać w siatkówkę <3. Co robiliśmy??? Graliśmy w głupiego kosza. Nudy. A tak w ogóle zerwaliśmy się z ostatniej lekcji całą klasą :p xD. No to chyba już wszystko jak na dzisiaj.Mrs Bołądź



Ciekawe czy tak naprawdę będzie??? :D

wajsy – Tekst. Podstawówka Idziesz na wagary? Nie no co ty, przypał będzie Gimnazjum Idziesz na wajsy? Jeszcze się pytasz Idziesz.... Technikum Okej *Przerwanie zdania*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz