wtorek, 3 lutego 2015

Jak ssaki przystosowały się do życia w różnych środowiskach?

Macie jakieś pomysły? Cokolwiek? Muszę zrobić durną prezentację na przyrodę a idzie tak ciężko...
Poza tym jeszcze nie odrobiłam lekcji. :)  Trochę mi się nie chce . . . Lubię szkołę i w ogóle ale teraz to zadają taką głupią pracę domową, że szkoda gadać. Ale są jeszcze jakieś plusy. Dzisiaj na wychowaniu fizycznym graliśmy po raz pierwszy od dwóch tygodni w siatkówkę. Było fajnie bo udawały mi się prawie wszystkie ataki . . . *-*




A przy okazji . . . Wiecie jak zrobić to zadanie? Przez to chyba już nigdy nie dokończę tej książki! Przyszła wczoraj i długo na nią czekałam a teraz po prostu nie mam czasu. Wiedziałam, że tak będzie...
,,Co potrafisz bardzo dobrze robić? Masz pomysł na udoskonalenie czegoś, co już istnieje? Zapisz instrukcję w taki sposób, by mogła zostać umieszczona na stronie internetowej ,,Praktyczne porady"."

Cóż . .. Jestem dobra w nic nie robieniu.
 Więc mogłabym to zrobić tak:

1.Połóż się wygodnie na kanapie.
2. Włącz telewizję.
3. Odpręż się i zapomnij o pracy domowej.



 Ale tak na poważnie to dla mnie to zadanie jest z dupy ._. No sorry, taki mamy klimat . . .  

Wracając do ,,Robinsona Cruzoe". Z niego też jest praca domowa. W ciapkę. I co teraz? Spokojnie, ja już mam sposoby.  Zazwyczaj tak nie robię i przykładam się do pracy ale to nie są moje tematy. Przepraszam. 
JULA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz