wtorek, 13 stycznia 2015

Sięgam po gitarę! A właściwie to Patrycja

Nudy, nudy i jeszcze raz nudy. My z Patrycją wróciłyśmy o 13:15 ze szkoły i postanowiłyśmy zrobić kilka fajnych fotek . Jednakże niedługo bierzemy się za pracę nad ogłoszeniami. Pewnie uznacie mnie za złą właścicielkę bo pies zginął mi w sylwestra a ja dopiero teraz robię ulotki . . .No ale cóż. Słyszałam, że niedawno Proboszcz przygarnął jakiegoś Owczarka Niemieckiego. Ciekawe czy to mój Maks . .  . A po za tym my z Patrycją w szkole się nieźle podciągnęłyśmy z Matmy . No więc teraz zastanawiacie się czemu akurat nadałyśmy temu postowi taki tytuł . . . No właśnie robiłyśmy zdjęcia z gitarą. Ale nie, Patrycja nie gra na gitarze. To moja gitara. xD JULA I PATI

Zdjęcie pod tytułem  ,,Z gitarą przez świat"

PS. Trzymajmy kciuki za Sarę (Mrs. Horan) i Paulinę. Nasze olimpijki .Ciekawe jak im pójdzie. . . Miejmy nadzieję, że wygrają. 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz