wtorek, 6 stycznia 2015

Nareszcie sobie zagram!!

Co tam mordeczki? U mnie dobrze bo tata dzisiaj podłączy do komputera nasz Nintendo Wii . Nareszcie sobie zagram. Przynajmniej tak się rozerwę przed powrotem do szkoły :( Ale tak na serio to trochę tęskniłam za szkołą . Tylko nikomu nie mówcie! A po za tym to nie pamiętam czy wam mówiłam ale dowiedziałam się (i nie wiem czy to prawda ale . . .) , że 4 lutego ma podobno wyjść po polsku ,,Beautiful Redemption " . Mam taką zaciesz , że po prostu nie wyrabiam . xD Ten nowy rok to na serio już zaczyna mnie zaskakiwać . No ale nie wiadomo , tak jak mówiłam bo może wcale nie wyjdzie . Poczekamy, zobaczymy . Cześć . JULA

A tutaj macie dwie letnie pioseneczki . Idealnie się nadają do słuchania w lato . Ach . . .

1.
2.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz