niedziela, 11 stycznia 2015

Nie posiadam ani grama wiedzy o dzisiejszej elektroniczności ._.

Naprawdę. Nie jestem nerdem. Znaczy może tak . . . Interesuję się nagrywaniem i tworzeniem 

filmików ale nie posiadam zbytnio dużej wiedzy na ten temat. Po prostu posiadam amatorski 

program do montowania i nawet nie mam kamery. Ale teraz od wujka ze Stanów 

Zjednoczonych mam dostać lustrzankę. Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie. Czytałam trochę o

 tym na internecie bo nie wiem czy wiecie ale w 2016 roku znowu wybieramy się do Ameryki no

 i wtedy przydałaby się już jakaś kamera. Nawet nie mówię o jakiejś półprofesjonalnej tu

 wchodzi w grę tylko amatorska. Żeby pokazać to wam , rodzinie , przyjaciołom. No i wiecie

 każdy z nas chciałby mieć coś takiego, więc może wy się znacie i doradzicie mi jaką kamerę

 kupić. Po prostu taką, żeby można było wszystko ładnie w niej nagrać.

 Głównie wycieczki i inne atrakcje.
  JULA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz