poniedziałek, 26 stycznia 2015

Nareszcie mam internet! No dłużej się nie dało . . .

Boże czy wiecie jak to jest nie mieć internetu cały dzień? No już po prostu chciałam sobie włosy z głowy powyrywać. Zostałam skazana na dzień bez książek PDF, muzyki i Facebooka a na dodatek do mojego młodszego brata przyjechał brat cioteczny i razem mi dokuczają. To podwójna zła siła w jednym domu! To tak jak życie z szatanem . . . *-* Nareszcie znalazłam na tyle dobry sposób by znów mieć neta. Oby to się nie popsuło. Poza tym czytałam dzisiaj (od razu jak połączyłam się z internetem) 3 tom serii ,,Szeptem" i naprawdę mnie to wciągnęło. Ale to było takie chamskie, że tekst się skończył w połowie książki i teraz muszę ją zamówić w Empiku. No i wtedy 4 tom też muszę zamówić. Ale jak to będzie wyglądało?! Na półce stoją 3 i 4 tom tak po prostu bez kupienia 1 i 2? Tak sobie ktoś pomyślał wchodząc do mojego pokoju (oczywiście pomijając jego reakcję na widok brudu i kurzu).
PS. Zastanawiałam się co zrobię po przeczytaniu tej całej serii ,,Szeptem". Rozmyślałam i rozmyślałam aż w końcu wpadłam na pomysł, że przeczytam książkę ,,Forrest Gump" . :D Powiedzcie. Czy to już uzależnienie?  
JULA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz