czwartek, 1 stycznia 2015

Jestem po prostu szatańskim nasieniem!

Taki wstęp bo wiem , że mam  nie równo pod sufitem pisząc list do wydawnictwa ,,Łyński Kamień" z prośbą o spolszczenie czwartej części Kronik Obdarzonych. Teraz pozostało mi tylko czekać aż odpiszą. O mój Boże nawet nie wiecie jak się cieszę. Wiem , że większość z was również tak jak ja też czeka ze zniecierpliwieniem na przetłumaczenie tego. 

&

Jak wam minął sylwester ??? No, my poszłyśmy spać o w pół do czwartej. Powiem wam , że była niezła jazda bo było cztery szampany , pięć paczek chipsów , bardzo duża czekolada i te inne duperele co są na imprezach. A nawet nie wiecie jakie piękne były fajerwerki. Postaram się wrzucić filmik. Oczywiście tylko wtedy gdy wszystko będzie w jak najlepszym porządku . xD   JULA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz