sobota, 3 stycznia 2015

Byliśmy w Media Expert. Włączyli niskie ceny!

Ja pitole . . . No więc byliśmy w Radomiu żeby kupić kilka gier do naszego kochanego Nintendo Wii . Jednak wcale ich tam nie sprzedają ! Wiecie co nam powiedział ten facet? Że u nich takie Nintendo jest za drogie a gry to już szczególnie! No to w ciapkę bo będę musiała zamówić na internetach . 
Ech . . . A w ogóle co tam u was? Jutro jest Niedziela czy się mylę? Sorry , przez ten nadmiar wolnego straciłam poczucie czasu. Okej , to może teraz rzeczywiście zacznę coś robić i poszukam jakichś ciekawych gier. A wy jakie byście mi polecili?  

PS. Przeczytałam już ,,Gwiazd Naszych Wina" i muszę wam powiedzieć, że zaczęłam brać te książkę na poważnie dopiero pod koniec. Nie wiedziałam , że akcja się tak potoczy i , że Augustus umrze . Jednak zaczęłam rozumieć , że jest to wspaniała książka o wielkiej miłości , chorobie i poświęceniu.

JULA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz