piątek, 16 stycznia 2015

CHOINKA!

,,Matko bosko co to się stanęło!" Jejku, ja chyba nigdy nie zapomnę tego zdania z pewnego filmu. Chyba to był film ,,Nie Ma Mocnych" ale już nie pamiętam. Ale nie o tym dzisiaj będę pisać. A konkretnie będę pisać o CHOINCE. Czyli o durnej dyskotece na którą muszę iść bo mam napisać z niej sprawozdanie . Chociaż myślę, że będzie spoko. Przynajmniej po tej dyskotece mamy już ferie i przez ten czas nie mam zamiaru zaglądać do książek. No chyba, że było w nich coś zadane lub to będzie książka do czytania. No więc, nie jestem bardzo zorientowana w terenie (XD) dlatego nie wiem czy wy też jutro macie choinkę. Jak nie macie to możecie przyjść jutro do nas. xD Muzę będzie zapodawał DJ WIKTOR . :D Ale jaja! W takim razie w grę wchodzi fajne ubranie. A ja nie wiem w co się ubrać. Może założę sukienkę? Większa część dziewczyn z klasy raczej też będzie w nie ubrana także wtopię się w tło . :) Chyba, że. . .  Albo nie . No dobra to udanych ferii. Cześć. JULA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz