czwartek, 8 stycznia 2015

Lolek, Odi i Prezenty!

Siema. Wiemy, że już po świętach ale dopiero teraz znalazłyśmy czas by zmontować filmiki! :)
Mamy nadzieję, że naszym psiakom podobały się prezenty. Oby, oby . . . No więc oglądajcie filmiki! :D

JULA

                                                                                                                                                                       
Siemanko opowiem wam coś bardzo bolesnego.Jak wracałam od Julki to wyszłam z samochodu otworzyć bramę.Mama wjechała a ja ją zamknęłam i idę sobie spokojnie  po śniegu i brakowało około 5 metrów do schodów.Aż tu nagle poślizgnęłam się i wyrąbałam się.To był taki ból że myślałam że będzie amputacja dolnych kończyn.Ale na szczęście jestem cała.Dosłownie 5 metrów.Ale wracając do tematu obiecałam wam że nakręcę filmik jak Lolek otwiera swój 
prezent.
OTO FILM:
A i jeszcze przypomniało mi się.Jak upadłam to może leżałam na tym śniegu 5 minut i jakoś weszłam po tych schodach:) PATI

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz