piątek, 6 marca 2015

Straszny Poniedziałek

Dopiero się weekend zaczął, a ja już o poniedziałku nawijam. Chodzi o to, że tego dnia są dla mnie bardzo ważne zawody. Ale pewnie już o tym pisałam tylko nie pamiętam. Musimy więc wygrać by pojechać do Radomia. Boże jaki stres. . . A wiecie z kim (może) będziemy grały w Radomiu? No z Radomiem to pewne, ale jeszcze Kozienice przyjadą. XD Okej, a teraz rzeczywiście może napisze o weekendzie bo trochę suchy ten temat o poniedziałku. W ogóle to powinnam tworzyć suchary, ewentualnie je jeść. Nie powiem, że to słaby pomysł bo jakoś inni z tego słyną. Nie ważne kto.












Muszę wam powiedzieć, że ostatnio mam taką jazdę na słuchanie Maroon 5. Zaczęły mi się podobać ich piosenki i ten cieniutki głos Adama Levine. Są spoko i ich ,,Sugar" tak samo. Chciałabym żeby kiedyś przyjechali koncertować do Polski. Trzymajmy kciuki, a może nas odwiedzą.                 JULA
                                                           
 Maroon 5 - SUGAR


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz