czwartek, 26 marca 2015

Brak słów...

Hej! Dawno nie pisałam postów, ale mam dobre wytłumaczenie : komputer mi się zepsuł i internet też trochę nawalał więc wiecie jak to jest :-/ Miałam dodać wczoraj posta ale przeżyłam duży szok..https://31.media.tumblr.com/61908c161fcaa0c7b67cf3efa3e80a91/tumblr_inline_nlt7jnJLHz1qars4q.gif. ;( Zresztą jak każda Directionerka... Zayn... odszedł z zespołu ;( Ta wiadomość bardzo mnie zaskoczyła i lekko załamała , ale każdy wiedział, że to co się zaczyna kiedyś się kończy :( Niestety ale tak jest.. Na szczęście chłopcy powiedzieli, że będą nadal kontynuować swoją wspólną karierę we czwórkę. Teraz pewnie część Directionerek odejdzie, ale to by oznaczało, że tak naprawdę nimi nigdy nie były ;( Uważam, że powinniśmy wspierać chłopaków to dla nich bardzo trudny czas możliwe, że  trudniejszy niż dla nas ;( Słyszałam również, że to nie On podjął tą decyzje tylko modest i że on wcale tego nie chciał!!! Jeśli tak to są podli, wredni i nie ma po prostu słów na nich! Ale jeśli to jest decyzja Zayna i to uczyni go szczęśliwym to jestem razem z Nim..#AlwaysInOurHeartsZayn <3 Always :-*
Mrs. Horan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz