poniedziałek, 16 marca 2015

PSP nr. 34 w Radomiu

Szkoda nawet gadać o dzisiejszych zawodach . . . W sumie to i tak się cieszę bo zaszłyśmy tak daleko. Trener powiedział, że na takie zawody to zespół z Wolanowa załapał się 9 lat temu. A my po tej dłuższej przerwie pojechałyśmy tam by zdobyć 3 miejsce. Powiem wam, że fajnie było tak popatrzeć jak grają. Nawet spotkało mnie coś dziwnie miłego . xD Jak siedziałam na ławce, podeszła do mnie dziewczyna i poprosiła o zdjęcie. XD To było coś nowego. A pro po książek . . . Zamówiłam równy tydzień temu ,,Upadli" i książka jeszcze nie przyszła. Koleś nawet jej nie wysłał. Dopiero dzisiaj zadzwoniłam i sobie ,,przypomniał". xD Podsumowując, super było wrócić do domu o godzinie 16:00. A wam jak minął dzień?
JULA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz