niedziela, 15 marca 2015

Moje życie, mój dzień

Na początku od razu chcę was przeprosić, że przez dłuższy czas nie dodawałam postów. No, ale dzisiaj mam wreszcie o czym pisać. W sumie to fajnie, że jest niedziela bo wtedy więcej czasu spędzam z rodziną.
Pojechaliśmy dzisiaj na basen. Wow, jak ja dawno tam nie byłam. Woda nalewała mi się ciągle do nosa, ale kto by się tym przejmował . . .  Potem pojechaliśmy jeszcze na pizzę i objadłam się jak głupia. Właściwie to sama nie wiem czemu. Zajadam stres przed jutrzejszymi zawodami. xD Muszę wam powiedzieć, że w domu miałam niezłą pompę. Uśmiałam się aż brzuch zaczął mnie boleć. Jednak gdy oglądaliśmy film ,, Bogowie" to już nie było mi do śmiechu. I krew wcale nie jest tak ,,CZERWONA" jak to mówią ludzie. A wierzcie mi, że w tym filmie dużo jej było. Także więc mogę stwierdzić, iż ten film jest godny polecenia.                 JULA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz