wtorek, 3 marca 2015

III Wojna Światowa? Nie . . .

Wiadomo, że chyba nikt ,a w szczególności Polska, nie chciałby III Wojny Światowej. Raz jest o tym głośno i wszyscy tylko pytają czy to prawda a niekiedy w ogóle o tym nic nie wiadomo. Każdy dobrze wie jak to się skończy jeżeli Rosja wywoła wojnę Ukrainie. (Co oczywiście jest bardzo straszne) . . . Nie wiadomo nawet o co się już biją i z każdą minutą nienawidzą się coraz bardziej. Myślisz sobie ,,Czy da się to jeszcze zatrzymać?" Szkoda, że to tylko nie jest chwilowym koszmarem o którym szybko zapomnimy. Chciałbyś żyć na świecie gdzie musiałbyś się ukrywać ze strachu, że rozstrzelą cię jak zwierzę? Gdzie nie żyłbyś jak chcesz bo by ci nie pozwalano?Nie tak to miało wyglądać. Ale jeszcze można to zmienić. Potrzeba tylko chęci i wiary w to, że może być lepiej.

CASCADA - EVERYTIME WE TOUCH


Okej to może teraz zmieńmy temat na jakiś przyjemniejszy. Jak wam dzisiaj minął dzień w szkole? Pewnie nic ciekawego według was się nie wydarzyło i było ,,nudno" . Ja to dzisiaj żyłam ekstremalnie bo Pani od Matmy wzięła mnie do tablicy. XD Szkoda tylko, że ja akurat się zestresowałam i zapomniałam co trzeba w tym zadaniu zrobić. XD Szczerze? Nie lubię matematyki, ale pani jest spoko.  Gdybym miała wybierać swoje ulubione przedmioty to wybrałabym Język Angielski, Język Polski i W-F a wy?                                                                     JULA




1 komentarz: