poniedziałek, 16 marca 2015

Jak zawody?

Hej. Dziś miałyśmy kolejne zawody. Po prostu szkoda gadać. Jak zwykle gdy my mamy 1 miejsce nie ma medali. A dziś zajełyśmy 3. Nie mam słów. Jestem zdesperowana. A tak w ogóle to dziękujemy utrzciwemu sędziemu, który przegrał nam cały jeden mecz, ale mniejsza o to. Niestety nie jedziemy dalej.Fajnie było wrócić o 16:00 do domciu. A wy jak spędziliście dzień? P.S. Ja mam rekolekcje a wy? Mrs Bołądź




Ja tak dziś grałam :D








                 






                                                                                 


























                                                                                      Dosłownie tak jak mym dzisiaj



                                           
                                     














I okrzyk drużyny przeciwnej po wygranym meczu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz