piątek, 12 grudnia 2014

Wycieczka klasowa

Hej. Przepraszam ,że dawno nie dodawałam postów główną przyczyną jest nauka to do niej miejcie pretensje a nie do mnie.Do rzeczy więc, jak tytuł posta mówi Wycieczka klasowa ostatnio ten temat został poruszony w naszej klasie.Oczywiście jak to u nas zawsze jest nikt się ze sobą nie zgadza. Ja zaproponowałam na początek wycieczkę za granicę do Niemiec 4 osoby się ze mną zgodziły, ale myślę że pani się nie zgodzi na taki wyjazd. Moim kolejnym pomysłem jest wyjazd do Bełchatowa tu ze mną zgadza się tylko Julka( jak na razie) . Uważam ,że tam jest dużo ciekawych zabytków do zwiedzenia, ale także obiektów nowoczesnych np. Hala Energa, na której gra Skra ( moi mistrzowie zresztą Julki też ). Jeszcze pomyślimy nad tym pomysłem a wy możecie nam proponować wyjazdy w inne miejsca. Piszcie w komentarzach.
Mrs Boładź 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz