wtorek, 2 grudnia 2014

Co to ma nie być było jak?

WTF?!  SKĄD MI TO PRZYSZŁO DO GŁOWY?! Ja już na serio potrzebuję weekendu . Błagam powiedzcie , że wy też myślicie że już jest piątek . I WANT FRIDAY , I HATE MONDAYS! W ogóle zauważyliście , że Gabrysia (Mrs . Bołądź) dodaje tylko posty o siatkówce? Ona żyje siatkówką , tak samo jak ja . A po za tym 6 grudnia w mikołajki mamy zawody i będzie , zgadnijcie kto? No przecież Iłża , ale nie zniechęcajmy się , wygramy! Wystarczy tylko to , że będziecie trzymać kciuki a wgnieciemy te ścierwy w tą brudną podłogę w naszej sali gimnastycznej . A gdy z nimi wygramy bądź przegramy to i tak jedziemy 13 grudnia na powiatowe , chyba znowu do Przytyka . No więc , wygramy czy przegramy? Do boju . A tak już kompletnie schodząc z tematu to . . . Zrobiłam sobie zdjęcie. Nowe zdjęcie . Łapcie . ; 3 JULA
No i jak mi w nowej fryzurze?. XD Wiem , że dziwnie . Tak mi przynajmniej powiedziała Pati .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz