poniedziałek, 29 grudnia 2014

Gdzie one się wszystkie porozjeżdżały?

Chyba zastałyśmy tylko ja i Sara .:> Patrycja wiem , że jest u babci razem z jej bratem Mateuszem . Gdzie Gabrysię posiało to ja nie wiem bo telefonu nie odbiera . Paulina też tak jakoś . . .Nie idzie do Sary na sylwestra bo musi iść z rodzicami na wesele . Co dalej??? Ciekawi mnie to bo szczerze nie mam co robić aż do 31 grudnia . Później rok mnie nie ma w domu . xD *.* Przeczytałam już naszą szkolną lekturę i teraz za bardzo nie chce mi się kolejnej książki zaczynać bo mi się wydarzenia pomylą. A co do tematu Darii to już w ogóle nie mam nic do powiedzenia . Poleciała sobie do Anglii i nawet pewnie już o mnie nie myśli . #.# A ja teraz siedzę sobie na łóżku opatulona grubą bluzą i czekam tylko aż mi do końca nos zamarznie . Ja mówię na poważnie . Dzisiaj znowu śnieg padał i już o 15:00 się ciemno zrobiło . Mam już swoje lata może nie wiem tyle o świecie co moi rodzice ale jestem pewna , że ta zima nie może się równać z zeszło roczną . Wtedy to było . . . Więcej tego śniegu bo inaczej po co mi sanki? :P A jak tam u was ziomki, spadł śnieg i leży jak zabity?
 JULA

Słodki Niall , no nie?

 Nie ma to jak posłuchać dobrej muzy :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz