środa, 31 grudnia 2014

NAJGORSZA NOC W MOIM ŻYCIU!!

Siemanko jestem z moim bratem u babci.Babcia mieszka w bloku.Ta noc była najgorszą nocom w moim życiu.Nie mogłam zasnąć.Niedaleko bloku w którym mieszka babcia jest kościół.Zaczęły bić dzwony z tego kościoła nie wiem która była godzina ale się już rozwidniało.Potem słyszałam jakiś telewizor myślałam że dziadek coś ogląda..Oprócz telewizora słyszałam jak by jakaś kobieta nie mówiła tylko krzyczała.Wstałam o 9 rano.TO SKANDAL!!Wstałam i powiedziałam to wszystko babci,a ona powiedziała mi , że na samym dole pod pokojem gdzie spałam mieszka głuchy pan i jak zacznie oglądać telewizje to poogłasza na ful i jego żona zamiast mówić to krzyczy bo on nie słyszy.Właśnie dla tego było tak wszystko słychać.Chyba wiecie jak jest w bloku.
CO NIE???           PATI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz