piątek, 19 grudnia 2014

13 lat na karku i 7 lat razem

No dobra , dobra . . .Dzisiaj jak mówiłam była wigilia . Klasowa wigilia . Dzieliliśmy się opłatkiem . Pysznym opłatkiem . xD A tak na serio to ja i moja klasa znamy się już siedem lat i nadal nie wiemy czego sobie życzyć . xD Ale i tak będę za nimi tęsknić . Nawet za tym , że życzyli mi bym miała super chłopaka a potem męża ale co tam . . .#.#
 Ja byłam jeszcze lepsza . Życzyłam im żeby zmądrzeli i zdali do następnej klasy . Nie pamiętam kto , ale ktoś życzył Sarze ( Mrs. Horan) by jej chłopak urósł . xD To mnie rozbroiło . :d Tak jak wiecie  , przed świętami trzeba troszkę posprzątać . Ja zrobiłam to wczoraj i powiem wam , że szczerze to się dziwie , że jeszcze nie zginęłam pod tym kurzem.
 Na serio mój pokój potrzebował pomocy . Ach , nie ma to jak święta. . . . I like it . Tak wam powiem ale nikomu nie mówcie . Ja już trochę tęsknię za szkołą , wychowaniem fizycznym i nauczycielami . JULA       PS . Później strzelę selfie z choinką . Bajo! 
 LAST CHRISTMAS!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz