wtorek, 16 grudnia 2014

Laleczka

Oczywiście od razu na wstępie chcę podziękować mojej Pani nauczycielce od języka polskiego za postawienie mi piątki na półrocze . Jestem jej bardzo wdzięczna ale nie tylko za to . Dała mi szansę i na mnie liczy. Aż napisałam wierszyk .xD PS. Oby egzaminy poszły mi dobrze . Trzymajcie kciuki.

"Marzenia"

Obrażać się na kogoś to tak
jakby obrażać się na niego za to, że ma marzenia.
I nie boi się ugiąć pod nimi z cierpienia.
Nie rozbija ich jak szkło i nie
zawiązuje sznura na ręce za to, że kiedyś
chciały być realniejsze . 
Nie czeka na ostatnią chwilę
aż bezsilny będzie.
Bo on daje im iść dalej by były jeszcze lepsze.

JULA

U nas w szkole był konkurs na zrobienie lalki .Każdy robił kogo chciał.Ja zrobiłam.Zdjęcie macie na dole :D Może ta laleczka nie jest podobna do niego ale jest piękna jak on.Tą lalkę można oddać na konkurs ale postanowiłam że jej nie oddam jest za ładna :). Skoro Julka napisała wiersz to ja też napisze .I jeszcze jedno nie śmiejcie się z gifa pod zdjęciem.Ale pewnie będziecie się z niego śmiać

                                   Jedno serce jedno bicie Gareth ponad życie.
Po zielonej trawce piłka goni Gareth zwycięży puchary a nie oni.
                                  Bo Gareth to człowwiek wspaniały nasz piłkarz nie pokonany.
Gareth królem Gareth mistrzem Gareth wygra mecze wszystkie.
                                  Czy jest w dołku czy na szczycie Gareth ponad życie.
Nieważne co się stanie Gareth zawsze na pierwszym planie.
                                   Bo Gareth to człowiek wspaniały nasz piłkarz niepokonany.
PATI B-) Julka samochód odkurzony :)






To moja laleczka.PODOBNA?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz