wtorek, 23 grudnia 2014

Lolek,Sny,Neuer

Siemanko dziś miałam piękny sen.Śniło mi się że byłam na meczu i grał Real Madryt.I Ronaldo strzelił gola wszyscy się cieszyli i ja wybiegłam na murawę i przytuliłam się do Ronaldo choć go za bardzo nie lubię.Dał mi autograf.Zapytałam się go gdzie jest Gareth Bale.Pokazał na ławkę rezerwowych podeszłam tam i poprosiłam go o autograf.Dlaczego to nie mogło być na prawdę?

Na czacie pewna osoba napisała chcemy więcej selfie Lolka.A więc będzie odcinek jak Lolek rozpakowuje swój Świąteczny prezent.Oczywiście wstawię to na bloga.


A po trzecie wiecie że Manuel Neuer ma urodziny tego samego miesiąca co ja tylko jest jeden dzień przede mną.Ja urodziny mam 26 marca a on ma 27 marca o jeden przeklęty dzień.
A ja zadaje sobie ciągle to pytanie dlaczego ten  sen  nie był prawdziwy?DLACZEGO?     PATI    


Znalazłam to w wczoraj.Ale nie rozumiem tej piosenki.Jest po Niemiecku.


                                                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz