piątek, 12 grudnia 2014

Trampeczki ;3

Po pierwsze i najważniejsze LOVE ME HARDER  nie poddawaj się i  NEVER SAY NEVER po prostu LIVE FOREVER .  Takie coś , nie wiem jak to nazwać . Za to wiem jakiego użyć o sobie określenia . . . GŁUPEK . Boże! Jak można z egzaminu próbnego z matmy zdobyć tylko 4 punkty?! Mada FAKA -.- Tak , był próbny . Mam przynajmniej nadzieję , że polski dobrze mi poszedł bo właściwie tylko na nim mi zależało .  Nie no , ale ta wiadomość to mnie totalnie rozwaliła . Pierw się zaczęłam z tego głośnio śmiać a później z żalu zjadłam całego czekoladowego mikołaja . .. I TERAZ NA DODATEK MAM WYRZUTY SUMIENIA , ŻE GO W OGÓLE ZJADŁAM! Przed egzaminem ja i moja koleżanka Sara miałyśmy dobry humor i strzeliłyśmy fotkę naszym trampkom . Buty Patrycji są mistrzem drugiego planu . Po za tym napisałam nowy wiersz . Wydaje mi się , że jest troszkę słabszy od pozostałych ale nadal dobry . Sami sprawdźcie . JULA

Kiedy poszyłeś się w ciemny kąt
Myślałeś, że straciłeś wszystko.
Pieniądze , rodzinę , dom.
Zapomniałeś, że człowiek dla człowieka jak brat.
I, że wszyscy chcą byś był
z nimi tam . 
Wiem, że to dziwne
ale pomyśl sobie tak.
Odtrącając się od świata nie dajesz
marzeniom swoim gnać.
Roztrzaskujesz je o ścianę i cofasz w tył.
Lecz nie przejmuj się tym zbytnio,
bo nas jeszcze masz
a to już jakiś od życia dar.
I szczęście na Ciebie dalej czeka
tylko ukryło się pośród gwiazd.
I ono tak jak jedno na milion
sprawi , że wreszcie w nocy spokojnie
będziesz mógł spać .


Butki :3 

Tu macie w edytorze:
A tu oryginał . Tak jak mówiłam buty Patrycji są mistrzami drugiego planu . xD

Poznajecie te brudne białe trampki? :o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz