niedziela, 2 listopada 2014

1 Listopada - Pamiętamy

Szczególne święto , nawet ważniejsze od Dnia Dziecka ale cóż , nie ja to ustalałam . Byliście wczoraj na grobach , pomodliliście się? To taki dzień w miesiącu , miesiąc w roku , że trzeba jednak pojechać na te groby i złożyć wyrazy szacunku . Powiem wam szczerze , że . . Zimno było jak cholera. Ale nie , ja musiałam zgrywać takiego kozaka i nawet kurtki nie zasunęłam . I wiecie co? Boli mnie gardło ._. Mam nauczkę nie? Wy w Ameryce to ciepło macie . Jak tak piszę to znaczy że chciałabym znowu tam pojechać . Dobra , ej ,ej trochę zjechałam z tematu . Dziś mamy 2 Listopada czyli dzień zaduszny . Wiecie , że kojarzy mi się to z zaduszeniem kogoś na śmierć? Tak od nazwy . A jeszcze pozwolicie , że zejdę z tematu . . .Jak tam Hallowen?! Ulubione święto przez dzieci zaraz po dniu dziecka . Moje kochane łomy z klasy mnie odwiedziły i zażądały cukierków . Nigdy tego nie zapomnę . . Trzeba było im zrobić zdjęcia. Pierw miałam iść z nimi ale mi się nie chciało . Kupa cukierków im się uzbierała , szczęściarzom . A w ogóle to mam The Sims 3 ze wszystkimi dodatkami i The Sims 4 . Nie chcę się chwalić ale jednak w tej chwili to robię . xD No dobra , gardzę skromnością , nie? Niezła nawalanka była tylko trochę trójka się zacina , pewnie od takiej dużej ilości dodatków . W ogóle jestem trochę zła i smutna , no chociaż bardziej smutna . Nie mogę nigdzie kupić drugiego tomu książki ,,Istoty Ciemności" . I co teraz , gdzie ja się podzieję?! Nie wytrzymam tak długo bez czytania jej . Nie wiecie gdzie można to kupić ? We wszystkich sklepach pisze ,,Produkt Niedostępny" .  Ps. Dzięki z góry za pomoc w szukaniu .  JULA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz