wtorek, 18 listopada 2014

Dawaj tabletki na przeczyszczenie , Krzychu!

Skąd taki tytuł? Nawet nie pytajcie . . . ;_; Żal mi się . Dzisiaj tak jak wspominałam wczoraj były zawody . xD Ale troszeczkę inne . . . 27 listopada są kolejne . A 13 grudnia są zawody powiatowe chyba w Przytyku . Ej , a słyszeliście że jakaś firma chroniąca zwierzęta wyraziła swoje zdanie na temat teledysku Steal My Girl . Podobno bardzo im się nie podoba . I co teraz będzie? Może to tylko plotki . A tak po za tym to wymyśliłam jakby to powiedzieć . . . . .Jak jest na przykład w polityce skrót PSL to ja wymyśliłam od czego jest ten skrót . Np.

PiS - Popsułem i Spierdzieliłem 
PSL - Prawda Sra na Ludzi
PO - Przekabacenie Obywateli                                                          JULA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz