piątek, 14 listopada 2014

Jakby to zacząć . . .

Trzy dni nieobecności na blogu to dla mnie coś strasznego . Przepraszam ale nie mogłam wejść bo chorowałam . Nadal jestem chora ale dziś zebrałam w sobie siły i włączyłam wreszcie komputer . Bardzo boli mnie brzuch jednak to nie o tym dzisiaj post . Nie o 11 listopada tak ważnym dla Polaków święcie (Bo w końcu wtedy odzyskaliśmy niepodległość) . Nie o wierszach i o tym innym co wam naobiecywałam ale też nie mogłam wtedy tego zrealizować . Nie o tym , że przeczytałam już trzeci tom książki ,, Istoty Chaosu'' i czekam na spolszczenie czwartego . Lecz o tym , że w kinach już od 21 listopada ,,Igrzyska Śmierci : Kosogłos część 1'' Jesteście podekscytowani? Ja się tak jaram że nie wiem czy nie spłonę . Idę na to do kina . Trzeba będzie kupić duży popcorn . Przeczytałam również książkę w grudniu 2013 roku . Także znam już zakończenie , niekoniecznie w pierwszej części będzie najlepsze ale jakoś to pewnie podzielą . 
Dobra zejdę trochę z tematu . W nowej piosence One Direction ,,Steal my girl" Liam jak zwykle wygląda seksi . JULA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz