wtorek, 11 listopada 2014

Depresja come back!

Wróciła , później znowu odeszła ale teraz znowu powróciła a ja jej nie chcę. Przez dłuższy czas myślałam tylko o książkach . Bolał mnie brzuch i głowa . Ja tak jakby już nie funkcjonowałam . Przeczytałam już dwa tomy z czego jeden przeczytałam w internecie . Trzeci zamówiłam (Dzięki bogu , że dało się zamówić bo jak nie to w dupę z tym) w empiku na internecie.Wiecie , wydaje mi się , że książka nigdy nie pochłonęła mnie jeszcze tak bardzo , że gdy przestawałam ją czytać znów musiałam myśleć o tym , że wracam do szarej rzeczywistości . Do tego syfu w którym się urodziliśmy . Gdy przestaję ją czytać znowu muszę się ocknąć i żyć normalnie . Może to trochę złe bo się uzależniam lecz wolę być papierowym człowiekiem niż tym realnym . A w internecie mam swoje miejsce gdzie mogę komuś o tym powiedzieć . Dzięki , że jesteście . JULA

PS. Dodałam wpis na PJ Show na Facebooku . Jutro macie niespodziankę!

LINK---------------> https://pl-pl.facebook.com/PJShoww

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz