środa, 5 listopada 2014

Nowa adminka numer 2! :)

Cześć, cześć!
Jestem Sara. Będę od dziś nową adminką na tym blogu :)
Podpisywać się będę Mrs. Horan.

Oto 20 faktów o mnie:
1. Pomagałam w założeniu tego bloga :)
2. Jestem Directioner!!
3. Moją pasją jest muzyka.
4. Lubię sport, ale jestem z niego słaba :/
5. Obchodzę urodziny 05.02 :)
6. Kocham zwierzęta. <3
7. Mam chłopaka <3 Kuba <3
8. Jestem ciemną blondynką
9. Chcę w przyszłości zostać chirurgiem
10. Moim ulubionym kolorem jest zielony
11. Moim ulubionym piłkarzem jest Neymar <3
12. Jestem jedynaczką :( Niestety ;(
13. Jestem wysoka
14. Nie lubię fałszywych osób
15. Chciałabym pojechać do Australii i Nowej Zelandii
16. Lubię komedie :D:D:D
17. Nie oglądam horrorów :o
18. Lubię słodycze :D
19. Uwielbiam zapach konwalii <3
20. Jestem Potterhead :)

Jeśli macie jakieś pytania, napiszcie w komentarzu :)
Mrs. Horan


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz