czwartek, 6 listopada 2014

Przesilenie blogowe!!

Ja pizgam ._. Wchodzę na bloga patrzę a tu wczoraj było aż 129 wyświetleń. Dzisiaj w szkole rano powiedziała mi to Sara ale jakoś bardzo nie mogłam uwierzyć .
 Teraz ujrzałam to na własne oczy . Adminki dobrze się sprawdzają w swojej nowej roli. Oby tak dalej dziewczyny. A ja teraz napiszę o czymś ważniejszym . A konkretnie to . . .Czytam już drugi tom Kroniki Obdarzonych.
 ,,Istoty Ciemności" . Jestem tak podekscytowana tą książką , że w nocy spać nie mogłam . Nie mogłam jej nigdzie kupić ale jednak udało mi się ją przeczytać . Znaczy , jeszcze jej nie przeczytałam. Lubicie fantasy? To przeczytajcie tą książkę.
 Chyba znowu popadłam w depresję - Tak jak to ujął mój kipiący skromnością kolega Kacper . Może rzeczywiście jest to prawdą ale nie do końca . Nie wyjdę z depresji dopóki nie pojawi się 4 część w polskiej wersji językowej . XD JULA - Rozepchana po brzegi szczęściem .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz