poniedziałek, 17 listopada 2014

Wracam do Blogowania!!!

Konkretnie ozdrowiałam i wracam do blogowania . Więc , dzisiaj muszę wam się pochwalić , dostałam nową rolę w przedstawieniu o Oscarze Kolbergu . Gram druhną i ucznia . Chociaż ja to bym się tak z tym ślubem nie śpieszyła . xD A dobra .  . .Jutro są zawody. Zgadnijcie kto będzie grał? :p 
Pewno , że ja . Tylko nie jestem sobą . Nie , już nie . .Straciłam przedziałek!! Okej , przeszkadzał mi więc znowu mam to oklapłe coś przypominające grzywkę . ;3 Dopiero teraz dostrzegłam jej piękno . Jest uniwersalna - Rzekłabym. A po za tym mój brat prawie wybił mi oko . -.- Nie cierpię tego nicponia. Jeżeli i wy macie młodszych braci bądź siostry i też ich nie lubicie to piąteczka . Bo z tym moim to nie idzie wytrzymać . 

Dziś w szkole nie mieliśmy lekcji muzyki więc przyszła do nas na zastępstwo pani od . . . HISTORII!
Największa zmora jaka może być . Ale spokojnie . Nie pytała nas . Miała inną klasę a my z Sarą oraz Gabrysią robiłyśmy sobie zdjęcia pod ścianą . Sara powinna je dziś wrzucić ale być może zapomniała lub nie miała czasu. Ale nie martwcie się , zadzwonię do niej . Bueno ;) JULA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz