środa, 26 listopada 2014

Nie ma nic nowego ._.

Do roboty , na blogu jeszcze posta nie było .
 Znowu harówka w szkole . Hm . . . Nawet nie wiedziałam , że ,,Harówka" pisze się przez samo H . Ale nie ważne . Bo wiecie ja muszę dbać o to by post był
 codziennie a Sara i Gabrysia to mają fajnie bo nie muszą codziennie włączać komputera by go dodać chociaż fajnie by było gdyby też dodawały codziennie . A tak przy okazji to ściągam sobie nowe piosenki na telefon .
 Jutro się to przyda bo jedziemy do Przytyka .
 Pamiętacie? Jutro są zawody . I tu jest na naszą korzyść bo nie będzie Iłży . Chyba . Ale za to będzie Przytyk . Jak nie Iłża to Przytyk , chociaż podobno sytuacja w Przytyku nie jest za dobra teraz . Nie ważne , najważniejsze jest to ,
 że nie będzie mnie w szkole i przepadną mi wszystkie lekcje!!!! I ten mój złowieszczy śmiech . . .  JULA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz