sobota, 11 kwietnia 2015

Życie na Walizkach

Jak tam u was? Ostatnio nie mam z wami kontaktu. Przepraszam. Była dzisiaj u Gabrysi i z

dziewczynami robiłyśmy projekt na technikę. Na razie to był tylko wstęp. Zapisałyśmy wszystkie

dane i zrobiłyśmy biżuterię. Jutro natomiast jadę do Radomia. Mam zamiar kupić sobie 3 tom cyklu

,,Upadli" i czytać, czytać i jeszcze więcej czytać. Powiem wam, że nawet mi się trochę nudziło bez

książek. Wróciłam dzisiaj  sercem ,no i oczywiście oczami, do moich ukochanych ,,Pięknych Istot".

Ten styl jakim pisały Kami Garcia i Margaret Stohl nadal mnie rozbraja. Książka jest na prawdę

piękna. I nie jest pisana na siłę, albo  +18 byle by tylko się wybić i mieć swoje pięć minut. Lecz  dla

czytania ich książek poświęciłabym nawet wieczność.                                                           JULA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz