wtorek, 7 kwietnia 2015

Filmy, jedzenie i więcej jedzenia

Powiem wam, że teraz było trochę wolnego od szkoły. I nie wiem jak wy, ale ja chodziłam spać o 24:00. Zjadłam więcej niż przez cały rok i obejrzałam masę czasami lepszych czasami gorszych filmów. Na serio było tego dużo. Tylko coś ostatnio na bloga nie mam czasu. Jednak nie przejmuję się tym bo pewnie niedługo wymyślę jakiś spoko temat. Myślę, że reszta dziewczyn też się ogarnie i zaczną regularnie dodawać posty. Nie wiem co się z nami stało. Ale wracając do filmów. . . Oglądaliście może ,,Sztuka Dorastania"? Ten film wywołał u mnie dość dziwne odczucia. Poza tym zakończenie było do niczego. Oczywiście nie chcę urazić fanów tego filmu. Jedną z lepszych opcji jest np. ,,Porwanie". Super film i świetna fabuła. Jest o czym mówić. Możecie napisać w komentarzach, jakie wy obejrzeliście filmy podczas świąt.
JULA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz