czwartek, 23 kwietnia 2015

Dlaczego "Pikachu" ? O której Sara zasypia? I co łączy ją z serialem "Szkoła"? ;)

A więc po samym tytule nasuwają się 3 konkretne tematy do pisania....



Dlaczego Pikachu

Zaczęło się to jakieś dwa lata temu, gdy do naszego kraju Cebulaków wpadł
nagły szał na "Anime i inne gówno tego typu". No nie powiem, było to coś,
co mogło wyróżnić nastolatków od innych dzięki typowym cechom Mangi.Mnie też to nie przeoczyło i tak przypomniało mi się moje dzieciństwo gdzie

zamiast oglądać  Smerfy albo Gumisie, czekałam na Pokemony.... ^.^
No i oczywiście pokochałam Ash'a i jego żółtego Pikachuuu.....
                             
                                 (Nie  przywiązuj  większej uwagi  do
                                   tego zdjęcia gdyż może to zagrażać
                                    twojemu życiu lub zdrowiu XD)



O której Sara chodzi spać?

Powiem szczerze; temat wszedł  mi do głowy jakieś 5 minut przed napisaniem
posta. Należę do nocnych marków, które chodzą spać o 3 a wstają o 7 z podwójną
dawką energii.


Co łączy mnie ze słynną "Szkołą" z tvn?


Widzicie, na samym początku powstawania tego bestsellerowego dzieła tvn'u
bez problemu można było się zgłosić. Trzeba było tylko na dany e-mail wysłać swoje
zdjęcie, wiek i nr telefonu. Zrobiłam wszystko co trzeba było i dostałam sms . Tam
określone miejsce castingu. Niestety, poczułam się oszukana, gdyż adres był niestety
nieprawidłowy... ;(

Na dziś to raczej tyle.


Pikachuu ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz