środa, 8 kwietnia 2015

Between the Bars

Na dworze piękna pogoda. Słońce świeci, ptaki ćwierkają, a drzewa kołyszą się na boki od podmuchu wiatru. Kogo to obchodzi? Lepiej zostać w domu i pograć na komputerze. Mówię wam jak mi się chce spać! Oczy praktycznie już same mi się zamykają. A gdy nie mrugam dłużej niż sekundę to zaczynają szczypać. Jednak warto ich jeszcze nie zamykać zapadając w sen, lecz przeczytać nowiutką książkę. Żart, jeszcze nie przyszła, ale jestem już tak zdesperowana, że potrafię sobie sama ją wyobrazić. Życie męczy. Moja klasa tak samo bo ciągle chcą bym przed nimi zaśpiewała. Myślałam, że już o tym zapomnieli i chciałabym żeby tak było bo gdy tylko o tym myślę bardzo się stresuję. Ale tylko przed nimi. Wiedzcie, że do tej pory nie robiłam nic by rozwijać swoje zainteresowania i w ogóle, ale teraz Sara zapytała się mnie (po raz drugi) czy nie chciałabym z nią chodzić na scholę. Co prawda śpiewa się tam trochę inne piosenki, ale to też coś. Trzymajcie kciuki żebym nie spanikowała i nie uciekła. :) Byłabym głupia gdybym nic nie robiła by spełniać marzenia. A wy realizujecie jakieś swoje? Mam nadzieję, że tak. Bo choć sukces idzie małymi krokami to nie wolno się poddawać. Ale raczej powinnam to mówić sobie. :P
JULA

P.S. Oglądałam też niedawno ,,Stuck in Love" czyli inaczej ,,Bez Miłości ani Słowa". Była tam niesamowita piosenka, którą radzę wam posłuchać. Oczywiście nie każdemu może się spodobać, ale w niektórych momentach jest bardzo odpowiednia. Film też jak chcecie możecie obejrzeć. Gra tam Lily Collins i Logan Lerman.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz