środa, 29 kwietnia 2015

Had Me @ Hello!

Jak wam minął dzisiaj dzień?

 Powiem wam, że sama nawet nie wiedziałam, że mam takie zdolności do godzenia innych ludzi. Żart . . .Ale na serio ich pogodziłam! Mowa tu o Patrycji i jej młodszym bracie. Dzisiaj to normalnie tak się pokłócili, a ja przy tym byłam. No więc my z Patrycją grałyśmy w Need For Speed: Most Wanted i jadłyśmy jabłka. Ostatnio bardzo dużo nam ich w szkole dawali. . .

Padało kolejne jabłko za drugim, a Mateusz ( Brat Patrycji) chciał zabrać nam pada i przez przypadek wyłączył grę. A cóż, patrząc na twarz Patrycji można było jedynie stwierdzić, że jest zła. Więc rzuciła go tym ogryzkiem w głowę mówiąc, że to przez przypadek. XD On . . .Szkoda gadać. Wziął 


ten ogryzek i rzucił nim z całej siły w ścianę. Jabłko - a raczej sam ogryzek - rozbiło się na małe kawałki, a na ścianie pozostała duża plama. Później wiadomo, do akcji wkroczyła mama i tak dalej. No, ale ostatecznie się już pogodzili (przy mnie) i zgraliśmy razem w piłkę nożną. Także . . . Co z tego wynika? W zasadzie to nic, ale nauczyłam się, że nigdy nie można robić młodszemu rodzeństwu krzywdy gdy w pobliżu są rodzice. xD Ważna rada.


P.S. Cały czas nie mogę zakończyć serii ,, Upadłych". Jakoś ... przestało mi się chcieć to czytać. Ale nie jestem taka okropna. Nie zacznę czytać następnej książki dopóki nie skończę tej. Koniec kropka. Macie to czarno na białym. Jednak jeżeli już chcecie wiedzieć co przeczytam później to przygotujcie się na ,,Klątwa Tygrysa". Czytaliście?

JULA

Posłuchajcie tego! Wymiata!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz