piątek, 24 kwietnia 2015

IMVU - jedyna gra na której mnie spotkasz...


(Julla zabije mnie za ten post xD) 
      Tak duża okazja xD
A
więc znów tytuł nawiązuje do dalszej treści....


Jak niektórzy z was wiedzą
IMVU to taki gierko-chat gdzie nawiązuje się znajomości a przy tym ubiera, kupuje ubrania i tp....

Znam ją od dawna a jednak dopiero kilka tygodni temu założyłam pierwsze konto. Poznałam tam masę Cebulaków i nie tylko.



Jeżeli chcesz, mogę poznać i Ciebie!



Wystarczy że ze swojego konta przy wyszukiwaniu osób wpiszesz moją nazwę ;
Martiense
i dodasz mnie do znajomych.
Większość osób przyjmuje a więc wiecie ;)



PS: to nie mój avek ;P


Pikachuu






PS: To też nie akcja promująca konto.
 Chcę, abyście lepiej mnie poznali jeżeli macie czytać moje posty...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz