poniedziałek, 13 października 2014

WTF?! JULKA NA MECZU?!

Siema ,nie chcę bardzo                            A wracając do tematu.                        grać.Ale po dość      
przypominać ale miałam                              Dostałam od lekarza                           długim namyśle
dwa tygodnie nogę w                                zwolnienie do końca                           moi rodzice się
gipsie . Z czego bardzo                                października.No cóż,                           zgodzili. Tylko teraz
się cieszę bo inni noszą                               nie mogę tak. Jutro                             znowu jest problem.
po sześć tygodni.Dziś                                 jest wtorek czyli Dzień                      Pan od w-f nie wybrał
zdjęli mi go.Teraz mam                              Nauczyciela. No i nie                         składów, a skoro jutro
jedną nogę chudszą od                        idziemy do szkoły .Ale                    nie idziemy do szkoły
drugiej.Ale to nic strasznego                     w środę jest akademia                        to kiedy wybierze???
po prostu trochę mięsień                           z okazji tego święta. I                        Podczas meczu? Chyba
mi zanikł , ale jak będę                             wtedy obędzie się mecz                     tak. No nic , dzięki za
dużo tą nogą ruszać to                              Nauczyciele - Uczniowie.                     Przeczytanie tego
wtedy będzie dobrze.                     Z początku zakazywali mi                długiego posta. JULA



Rihanna - Umbrella


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz