czwartek, 23 października 2014

Może się uda

Siemanko jutro może się uda.Ja Julka moja mama i mój brat jedziemy do schroniska jak będzie ładna pogoda.Mam dla was coś przykrego.W schronisku jest ogromne przepełnienie zwierząt jest 630 a miejsc 330.W tych 630-tu zwierząt jest 60 szczeniąt.Jeżeli chcecie sobie kupić zwierzaka to lepiej zaadoptujcie.Ja zaadoptowałam psa Lolka i jest niesamowity gdy pierwszy raz rzuciłam mu piłkę to od razu przyniósł mi ją w ręce a ja nawet nie powiedziałam aport.Więc adoptujcie a nie kupujcie są tam też koty jak ktoś nie chce psa i małe i duże i stare i młode więc ja bym się nie zastanawiała i zaadoptowała.PATI


                                                To mapa dojazdu do schroniska
Radom
Polska

1. Kieruj się plac Kazimierza Wielkiego na                                                                  
zachód w stronę Mikołaja Reja



78 m
2. Zjedź z ronda na Jacka Malczewskiego

170 m
3. Wjedź na Jacka Malczewskiego

700 m
4. Kontynuuj wzdłuż Warszawska

2,1 km
5. Na Rondo Narodowych Sił Zbrojnych drugi zjazd w Warszawska/DK7

2,8 km
6. Skręć w prawo w Wincentego Witosa

2,4 km
7. Skręć łagodnie w prawo, pozostając na Wincentego Witosa

49 m

Wincentego Witosa 96
Radom, Polska
   

                                                                              
Godziny otwarcia:             wtorek -  sobota w godzinach 10.00 – 17.00
                                                     niedziela w godzinach 12.00 – 17.00
Poniedziałek – dzień gospodarczy – schronisko jest niedostępne dla odwiedzających.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz