sobota, 25 października 2014

No i się udało!

Czytałam poprzedniego posta Patrycji. I szczerze              Tylko, że filmik kręcony był telefonem
muszę przyznać, że bardzo zależało jej na tym aby             Patrycji więc gdy wszystko obejrzałyśmy
pojechać do tego schroniska. Na prawdę są tam piękne      stwierdziłam, że to się nie nadaje. Więc
psy i koty.Jest ich strasznie dużo ale ku mojemu                 zrobiłam inny filmik.
zdziwieniu dają radę . Udało nam się zobaczyć tylko
trzy szczeniaki. Panuje jakaś choroba zakaźna i umierają.
Ale spokojnie , jest uleczalna. Hmm . . . Coś jeszcze
miałam powiedzieć. A! Wiem co , no więc nakręciłyśmy
filmik z tymi wszystkimi zwierzętami.                                                                         JULA i PATI




Macie filmik od nas dla was , dla was od nas . 


https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=9PX_tXeDj5Q

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz